4 januari 2016

Nyheter från Gina Tricot

Ofta går jag igenom mina kläder och funderar vad jag skulle kunna sätta bort samt vad jag skulle vilja ha. Jag har länge tyckt att vita jeans är snyggt men jag tror inte jag passar i dem. Jag tycker man skall ha en speciell kroppsform för att de skall sitta snyggt. Konstigt? Jag vet! Kanske jag skulle våga mig på att testa ett par vita jeans till våren. 

Just nu är det kallt, kallt som tusan i vårt land. Man är inte van med kylan nu vilket gör att det känns ännu kallare än vad det egentligen är. Så egentligen behöver man inte tänka på vilka plagg man skulle vilja ha till våren. Ändå gör jag det, och här är några av de plaggen jag skulle vilja ha till våren. Ibland har Gina tricot inga kläder jag vill ha men nu finns det mycket som jag icke skulle tacka nej till. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar