17 januari 2016

Daniel Wellington love

Jag har redan en klocka från detta märke men jag kände att jag gärna skulle ha en till. Till skillnad från mina andra smycken och klockor så är denna i guld. Jag har nästan inga smycken i guld för jag tycker att jag passar bättre i silver. Hur som helst är det bra att gå utanför sina små gränser ibland. Jag såg att en tjej sålde denna en gång använda klocka på syrrans garderob och kunde inte annat än klicka på köp. Jag blev så glad när den kom i posten. Den är perfekt! 

Jag tror den kommer passa bra även till våren och sommaren med tanke på den färggranna remmen runt. Jag har sett många bilder på bland annat pinterest och we heart it på olika outfits var de haft denna klocka som accessoar. Åh, nu väntar jag på våren speciellt mycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar