5 december 2016

Julgranen är pyntad

Tidigare år har jag bara velat ha glas julgransbollar från Stockmann. Men, detta år kände jag att vi kunde ha lite mera färg på vår gran så jag och Alexander gick på shopping till Clas Ohlssons. De har hur fina julgranspynt som helst, och till ett väldigt bra pris. Vi köpte röda, vita och rödvit randiga bollar, en julgransslinga och en väldigt fint glittrande stjärna. Egentligen skulle vi pynta granen tillsammans, men Alexander for iväg på annat håll och jag kunde bara inte vänta. Måste få det gjort. Nu. Så done and done. Jag tycker det blev väldigt stämningsfullt. Det som ännu fattas är pepparkakorna som skall bakas imorgon. Pepparkakorna både doftar gott och ser mysigt ut. Nu har vi det rätt så julpyntat här hemma. Hur ser det ut hemma hos er?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar