5 november 2016

Julkänslan är här

Nu var det igen några dagar sen sist. Jag ber om ursäkt! Jag skrev att jag skulle ha shopstop tills den 15 november och jag har hittills hållit mig. Jag har inte köpt annat än mat och sådant som behövs till hemme. Ni vet...toa papper, diskmedel osv. Jag vill köpa en massa julpynt och små lampor men det är stop. Jag är rätt så stolt över att jag klarat av att hålla mig. Duktiga jag!

Hur som helst så har jag verkligen fått julkänslan redan. Jag lyssnar på julmusik, ser på julfilmer, äter julgodis, och bakar tydligen pepparkakor. Jag hade köpt pepparkaksdeg från Ikea och den rekommenderar jag icke. Den var allt för smulig och smakade inte tillräckligt sött. Jag bakade ändå en plåt och pepparkakorna blev ändå rätt så goda och just nu finns inte många kvar mera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar