26 november 2016

Jag har shoppat!

På lördagen var jag på skolning med jobbet hela dagen. När jag kom hem var jag så hungrig så jag hade huvudvärk. Jag och Alexander hade kommit överens om att vi skulle fara ut och äta när jag kom hem. Så vi tog bussen in till stan och gick till en grekisk restaurang som heter Minos. Har aldrig ätit där förut, har aldrig vågar. Ni vet, att testa något nytt kan vara skrämmande. Maten var verkligen god, personalen var grekisk, musiken var grekisk och det var grekiskt inrett. Rekommenderar verkligen den restaurangen om man vill äta något annat än pizza eller hamburgare. 

När vi hade ätit färdigt gick vi vidare på lite shopping. Jag hade länge velat ha ett plagg från Gant men känt att det varit onödigt och lite väl dyrt. Ibland måste man dock få unna sig något litet extra. Jag köpte alltså detta plagg. Kan ni gissa vad det är?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar