21 augusti 2016

Sommarens favoriter

Under sommaren har jag inte alls använt mycket smink. Nästan ingenting alls, och om jag har använt så har det varit bareminerals. Alltså ingenting nytt, men ändå tänkte jag visa några av mina sommarfavoriter. Först ut är min sommardoft, och det är Escadas körsbärsdoft. Alltså, jag känner mig så fräsh när jag doftar det. Inte för starkt, men håller ändå doften rätt så många timmar. När vi var på Åland så hittade jag även min favorit deodorant. Det är en Dove original, alltså den med blåa korken. Jag är så ledsen när den inte finns här på fastlandet. Varför finns den ej? Det är den bästa deodoranten! Jag har tvättat ansiktet morgon och kväll med garnier pure actives micellar vatten. Jag tycker att den håller mitt ansikte rent, och det svider inte om man råkar få det i ögonen. 

För någon månad sedan köpet jag ju proukter från essence och jag har använt denna ögonskuggspalett ganska mycket. Eller mycket och mycket, men mer än en gång i alla fall. Färgerna är fina och naturliga och det smular inte under ögonen efter en tid. Sen den produkten som man inte ser så mycket av är min konjak tvättsvamp. Det är den bästa någonsin! Ansiktet blir så mjukt efter användning. Jag tror jag måste satsa på att köpa en helt ny nu till hösten. Sista produkten eller grejen som jag använt mycket är mina solglasögon från Grekland. Det skall föreställa vara Ray-ban men det är det icke, men spelar ingen roll. De är snygga och bekväma! Vad har ni för favoritprodukter efter sommaren? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar