30 april 2016

Vappen som kom och gick

På fredagen kom mamma efter mig till jobbet. Vi körde hem till mig, jag packade och så körde vi tillsammans hemhem till Ekenäs. Väl hemma packade jag upp och så åt vi tacos. Var man än är så är det tacodag på fredagar, det måste respekteras. 

Idag har vi traskat omkring på stan hela förmiddagen. Jag köpte lite ljus och påskchoklad men sen fanns det inte så mycket annat. När vi kom hem var det dags att göra sig klar för vappen middag. Det bjöds verkligen på mycket gott och jag är ännu mätt och belåten. När vi hade ätit och chillat en stund kände jag och Silje oss redo att kolla in stämningen i stan. 

Vi körde till stan och såg about 10 människor. Det var inget ös, eller så var vi ute för tidigt. När vi hade kollat läget valde vi att fota vår omgivning istället. Det var väldigt fint och bilder kommer senare. Vi har haft en rolig och skön vappen. Hoppas ni också är nöjd med ert firande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar