28 mars 2016

Och så var påsken slut

Påsken spenderades med familjen hemhemma i Ekenäs. Jag har ätit mycket choklad, god mat samt chillat och haft det bra. På torsdagen när vi kom till Ekenäs kändes det som att jag hade ledigt flera veckor, men redan är det dagen före jobbet sätter igång igen. 

Idag har Alex och jag varit på solig promenad och på slutet kände jag att jag ville springa hem, så vi började springa och efter 3 minuter kände jag att det inte gick. Det tog sjukt och var otrevligt! Jag förstår inte varför folk vill springa, kan man inte istället gå i rask takt? Hur som helst åt vi lunch när vi kom hem och efter det blev det vår premiär på balkongen. Första måltiden åts och efter det låg jag bara i solstolen en timme och lyssnade på olika poddar. Helt perfekt ledig måndag! Vad har ni sysslat med under påsken?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar