6 mars 2016

Februari månads favoriter 2016

Dove derma spa goodness fuktighetskräm. Denna fuktighetskräm fick man med i förra månadens livbox och jag gillar den verkligen. Återfuktar bra, håller huden mjuk och den har en trygg doft av mamma i sig.

Nivea men sensitive after shave balm. Nu har det gått så långt att många kvinnor använder produkter för män också. Jag är en av dem, och enligt youtube finns det många andra. Detta är en produkt som jag fick höra om just på internet och den skall användas som primer. Jag har använt den hela månaden och den är riktigt bra. Till en början doftar man nyduschad man men doften går bort efter någon minut och produkten gör så att basen sitter lite längre på under dagen. Billig är den också!

Lumene arctic aqua 3D hydration cream gel. Denna månad tog min Lancome fuktighetskräm slut och jag kände inte att den var så bra att jag ville sätta ut 60€ på den igen. Istället köpte jag en gammal favorit från Lumene. Denna är helt underbar! Torkar in snabbt, håller huden återfuktad och doftar hur gott som helst.

Benefit hello flawless foundation. Denna foundation fick jag med i en liten sminkbox som jag köpte i Grekland på hösten. Jag har inte riktigt testat den före denna månad och den är helt jävla bra. Den är täckande och naturlig och den gör inte så att huden ser torr ut. Jag vill verkligen beställa efter en full storlek av denna. Me likey!

Babylips peach kiss läppbalsam. Detta är inte en ny produkt för mig utan jag har använt den länge. Jag har bara glömt att jag haft den. Färgen är lite brunrosa och den passar bra till denna årstid. Den återfuktar kanske inte läpparna så mycket men den ger en fin färg på läpparna.

Essie splash of grenadine. Den sista favoriten denna månad har varit detta nagellack från Essie. Det är en ljuslila rosa färg som är passande nu till våren. Jag har använt denna färg nästan tre veckor. Jag gillar det verkligen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar