16 mars 2016

bareMinerals smink

Jag och Alex har en lista på kylskåpet där det står saker som vi skulle vilja ha, och som ni kan tänka er så är min lista väldigt lång. Jag vill ha nytt nytt nytt hela tiden, det vet alla som känner mig. Hur som helst så stod det bland annat bareMinerals mineral foundation på min lista. Så, igår när det var löningsdag och jag råkade sluta tidigt tog jag bussen in till stan för en liten shoppingdag för mig själv.

Jag tycker det är ganska svårt att veta vilken nyans man skall ha på sitt smink så jag bad en från Kicks att hjälpa mig och vi kom fram till att jag nog skall ha den näst ljusaste nyansen. Den ser naturlig ut på mig och vi provade och trixade. Jag var mycket nöjd med servicen och jag kom ut med ett get started kit. 

Så, imorgon skall jag testa allting. Jag har tidigare haft en foundation därifrån men glömt att använda den och den var helt fel färg. Så, nu är jag redo att testa detta igen. Använder någon av er detta smink? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar