4 mars 2016

Asos levererar!

Jag tänkte vänta med att visa skorna som kom idag, men jag kan inte vänta. Hela världen behöver se mina nya otroligt snygga skor. Det är så att vi skall på två bröllop i sommar och jag tänkte redan från början att jag ville ha silverskor. Jag kollade runt på alla nätsidor jag vanligtvis är inne på men hittade ingenting men sen klickade jag in mig på Asos och blev kär direkt. Jag hittade dessa skor, mätte foten och beställde hem skorna och två veckor senare är de här. 

Jag slet upp paketet och satte på mig skorna direkt. De är högre än jag kom ihåg, men det är okej. Det blir för mig att öva öva och öva nu med dessa klackar så att jag går naturligt i dem sen på sommarens bröllop. Hur som helst ville jag ha ett par Valentino skor men min ekonomi tillåter mig icke att ha sådana skor, så det fick bli dessa Valentino inspirerade skor istället. Jag älskar dem! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar