25 januari 2016

Kiehls midnight recovery concentrate

Ny vecka och ny produkt att testa. Eller nja, det var kanske lite lögn för jag har redan testat denna produkt några dagar. Just nu har jag väldigt torr hy och försöker göra allt för att hålla den återfuktad. Jag har kollat runt på nätet vilka produkter som skall vara riktigt bra och återfuktande och många säger att oljor är det bästa. Den oljan som folk verkar använda sig mest av just nu är denna från Kiehls. 

Det är en produkt som skall återfukta och göra så att din hy ser fantastisk och näst intill perfekt ut när du vaknar. Vad jag läst på nätet så har det varit lite delade åsikter om denna produkt. Vissa kan inte leva utan denna och andra säger att de aldrig vill ha den igen eftersom den har gett dem finnar. Jag har bara använt den några dagar så jag vet inte ännu hur jag skall förhålla mig? Jag återkommer när jag fått en klar åsikt! Har ni provat denna?

1 kommentar:

  1. Jag har också precis börjat använda denna produkt. Eller redan en vecka vid närmare eftertanke. Tycker den är jätte skön att massera in. Brukar vänta ett tag före jag sätter nattkräm. Inga finnar för mej. Men ingen jag-kan-inte-leva-utan upplevelse heller ännu. Väntar och ser vad som händer. Ska bli roligt att läsa vad du tycker. Anni http://anni.antman.fi/

    SvaraRadera